ماجدی:خداحافظی منتظری شبیه مجیدی برای من دور از ذهن است

سرپرست تیم استقلال گفت:با توجه به نیازی که تیم در این مقطع حساس فصل دارد امیدوارم منتظری بماند و بتواند به استقلال کمک کند.

میرشاد ماجدی ،درباره این موضوع که گفته می شود بازی امروز آبی پوشان مقابل داماش آخرین مسابقه پژمان منتظری خواهد بود عنوان کرد:من روز گذشته با منتظری صحبت کردم.او پیشنهاد خوبی از یکی از کشورهای آسیایی دارد و این پیشنهاد هم مفاد و جزییات جالب توجهی دارد.
وی ادامه داد:با توجه به مخالفت مکرر مدیریت باشگاه و کادر فنی،من شخصا فکر می کنم پژمان به حضورش در استقلال ادامه می دهد.البته در نهایت خودش هست که باید تصمیم بگیرد ولی الان بعید می دانم که بازی با داماش آخرین مسابقه منتظری باشد.
سرپرست استقلال تاکید کرد:تا به حال منتظری خیلی استقلال را درک کرده است.او در آغاز فصل هم از پیشنهاد خوبی گذشت و نشان داد که به تیمش تعصب زیادی دارد.با توجه به نیازی که تیم در این مقطع حساس فصل دارد امیدوارم منتظری بماند و بتواند به استقلال کمک کند.
ماجدی درباره اینکه چقدر احتمال می دهد منتظری مثل فرهاد مجیدی به ناگهان تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد گفت:اینکه منتظری مانند خداحافظی فرهاد مجیدی بخواهد از استقلال جدا شود برای من دور از ذهن است.

 

میرشاد ماجدی



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: میرشاد ماجدی,ماجدی,خداحافظی,مجیدی,فرهاد, فرهاد مجیدی,وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.